آموزشگاه آرایشگری زنانه در جهانشهر کرج

آموزشگاه آرایشگری زنانه در جهانشهر کرج

آموزشگاه آرایشگری و پیرایشگری زنانه در جهانشهر کرج

آموزشگاه آرایشگری زنانه و پیرایشگری زنانه در جهانشهر کرج جهت ترم پائیز کارآموز زن می پذیرد.

آموزش کلیه خدمات آرایشی از مبتدی تا پیشرفته با اخذ مدرک معتبر از سازمان فنی و حرفه ای کشور

دوره رنگ و مش :
هزینه آموزش ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان
دوره گریم و میکاپ :
هزینه آموزش  ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان
دوره کاشت ناخن :
هزینه آموزش ۸۰۰٫۰۰۰ تومان
دوره کوتاهی مو :
هزینه آموزش ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان

دوره های گریم مقدماتی و پیشرفته زنانه در کرج

دوره های گریم مقدماتی و پیشرفته آموزشگاه آرایشگری زنانه در کرج . منظور از آموزش گریم متعادل سازی ، آموزش تمامی اقدامات لازم برای میکاپ صورت و رسیدن به چهره ای زیبا ، متعادل و جذاب می باشد. در این دوره شما یاد می گیرید چگونه با استفاده از خلاقیت و ایده پردازی خود و بکارگیری تکنیک ها و مهارت های مختلف ، مشکلات و نواقص صورت را پوشانده و در عین حال زیبایی های مشتری را پررنگ تر نمایید. بدیهی است که ساختار صورت افراد با یکدیگر متفاوت می باشد. صورت هر فرد در کنار زیبایی ها و نقاط قوتی که دارد ، ممکن است دارای عیوب و مشکلاتی نیز باشد. اما مطمئناً راه ها و ترفندهایی وجود دارد که بتوان از طریق آن با محو کردن این عیوب ، زیبایی ها و نقاط قوت چهره را بیش از پیش پدیدار کرد. این امر تماماً به خلاقیت و مهارت های میکاپ آرتیست و گریمور بستگی دارد که نقاط ضعف و قوت هر صورت را به خوبی شناسایی کند و با توجه به ساختار و فرم صورت ، وضعیت آن ها را بهبود ببخشد.برای ثبت نام در آموزشگاه ما و دوره های گریم و میکاپ عروس در کرج با شماره های ما تماس بگیرید .

دوره های کوتاهی مو زنانه در کرج

دوره های کوتاهی مو زنانه در کرج . دوره کوتاه کردن موی زنانه . این دوره آموزشی در دوره مبتدی و پیشرفته ارائه می شود. در دوره مبتدی هنرجو با کوتاهی مو آشنا می شود و اصول صفر تا صدی آن را می آموزد. دوره پیشرفته آن، آموزش کوتاهی از روی عکس و ژورنال است که با نگاهی گذرا به ژورنال های روز دنیا و دنبال کردن صفحات سلبریتی ها، مدل های روز دنیا رو بر روی مدل طبیعی آموزش می بیند. با توجه به کاربرد گسترده ی مهارت کوتاه کردن مو ، در همه ی سالن های زیبایی و آرایشگاه های بانوان،آموزشگاه آرایشگری، دوره ی آموزشی کوتاه کردن مو همیشه هنرجویان زیادی را به آن علاقه مند کرده است. پس از یاد گرفتن مهارت کوتاه کردن مو، بازار کار گسترده ای برای هنرجویان این رشته ایجاد می شود. برای ثبت نام در دوره کوتاهی مو زنانه در کرج به اموزشگاه آرایشگری ما تماس بگیرید.

دوره های رنگ و مش موی زنانه در کرج

دوره های رنگ و مش موی زنانه در آموزشگاه آرایشگری کرج . یکی از متنوع ترین مباحث در حرفه آرایشگری و زیبایی بانوان تغییر رنگ مو و حالت های مو می باشد . از آنجا که زیبایی مو به رنگ بندی مو و حالت مو و یا کوتاهی و بلندی آن بستگی است تاثیر بسزایی در جذابیت و زیبایی افراد دارد و کوچکترین اشتباهی در اجرای آن و یا استفاده از مواد نامرغوب میتواند پبامد های تلخی به همراه داشته باشد به همین خاطر لازم است از تکنسین های با تجربه و با مهارت و همچنین مواد مرغوب و معتبر استفاده شود.برای اینکه شما هم در انجام خدما به مشتری های خود دچار این اشتباهات نشوید بهتر است در دوره های تخصصی رنگ مو در آموزشگاه آرایشگری زنانه معتبر در کرج شرکت کرده و بهترین آموزش ها را با متدهای روز آموزش ببینید تا هر روز بر مشتری های خود بیافزایید .

آموزشگاه آرایشگری زنانه خوب در کرج ، آموزشگاه میکروپیگمنتیشن
آموزشگاه آرایشگری در کرج

ریمو اشتباه تاتو ابرو بدون آموزش

آموزشگاه ارایشگری زنانه حرفه ای میکروبلیدینگ در کرج
آموزشگاه آرایشگری حرفه ای زنانه در کرج
آموزشگاه ارایشگری زنانه اکستنشن مژه در کرج
آموزشگاه آرایشگری زنانه با مدرک در کرج
آموزشگاه تخصصی آرایشگری زنانه در کرج
آموزشگاه آرایشگری زنانه تخصصی در کرج

و دیگر رشته های آرایشگری زنانه

تخفیف ۵۰ درصد برای کارکنان نیروهای مسلح (نیروی انتظامی،ارتش،سپاه)

رایگان برای افراد تحت پوشش کمیته امداد امام

با معرفی نامه از سازمان مربوطه

آدرس:کرج ،بلوار جمهوری ، میدان سپا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.