کلاس آموزش میکرونیدلینگ کرج

کلاس آموزش میکرونیدلینگ کرج

کلاس آموزش ميكرونيدلينگ به صورت تخصصی و خصوصی فقط با هزينه ۲ میلیون تومان بمدت محدود در کرج.

میکرونیدلینگ یکی از روش های مراقبت و زیبایی پوست است که در دوره های آن در آموزشگاه آرایشگری زنانه برگزار میشود.

میکرونیدلینگ چیست؟

میکرونیدلینگ یک روش نوین زیبایی است که برای درمان ضایعات پوستی و زیبایی در آموزشگاه های آرایشگری آموزش  داده میشود و در  آرایشگاه ها و سالن های زیبایی کاربرد دارد. این روش بطور حیرت انگیزی باعث بالا رفتن غلظت کلاژن در پوست می گردد و در عین حال باعث منظم شدن رشته های کلاژن و الاستین در پوست آسیب دیده می شود. در حال حاضر میکرونیدلینگ یکی از بهترین روش های کلاژن سازی می باشد که با توجه به هزینه بسیار کم نتایج شگفت انگیزی را در پی داد.

مزونیدلینگ چیست؟

این درمان بسیار شبیه به میکرونیدلینگ است با این تفاوت که عمق نفوذ سوزن ها در پوست بسیار ناچیز است. هدف از این روش، نفوذ سرم های فعال به داخل پوست است که روش بسیار موثرتری از ماساژ آنها با دست می باشد. در این روش با ایجاد منافذ میکرومتری بین کلون های سلولی جذب دارو چند برابر می شود و با تخریب سلول های پیر و آسیب دیده سلول های جوان و جدید جایگزین می شوند. از مزونیدلینگ برای تقویت فولیکول های مو و جلوگیری از ریزش موها استفاده می شود.

آموزش ميكرونيدلينگ شامل :

-ميكرونيدلينگ كلاژن سازی، از بين بردن چروک و جاي جوش

-مزونيدلينگ شفاف سازی پوست و صاف شدن پوست

-مزونيدلينگ پوست و مو جلوگيری و درمان ريزش مو

-سوپرايزر و اشانتيون ويژه همايش

-اموزش ساخت كوكتل هاي مزوتراپي مي باشد.

يك اموزش كم هزينه و پردرامد كه مشتريان ثابت هميشگي خدمات پوست براي سالن تون به ارمغان ميارود و تبديل به يك درآمد ثابت ميشه براتون.

آیا میکرونیدلینگ برای پوست شما مفید است؟

میکرونیدلینگ به طور کلی یک روش ایمن و موثر است که می تواند ظاهر پوست را بهبود بخشد. ممکن است چین و چروک ها را کاهش دهد، جای زخم را کاهش دهد و پوست شل یا پیر را سفت یا جوان کند.

ماندگاری نتایج میکرونیدلینگ چقدر است؟

به طور کلی می توان گفت نتایج درمان های میکرونیدلینگ حدود سه تا پنج ماه باقی بماند. طول عمر نتایج به دو عامل بستگی دارد. مدت زمان ماندگاری کلاژن جدید در پوست شما و میزان نگرانی از پوست تان. (هر چه قدر بیشتر نگران پوست تان باشید  استرس پوست را داشته باشید میکرونیدلینگ ماندگاری کمتری دارد )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.