بهترین آموزشگاه رنگ و مش کرج ، رنگ موی پیکسلیشن . اموزشگاه تخصصی رنگ و مش کرج ، مرکز اموزش رنگ مو در کرج

بهترین آموزشگاه رنگ و مش در کرج

بهترین آموزشگاه تخصصی رنگ و مش با مدرک فنی و حرفه ای در کرج

بهترین آموزشگاه رنگ و مش در کرج. برای آینکه رنگ و مش را بخواهید به صورت حرفه ای و اصولی یاد بگیرید باید به یک اموزشگاه تخصصی رنگ و مش مراجعه کنید .

ما خلاصه ای از آموزش رنگ و مش را برای شما در این صفحه اورده ایم که پیش زمینه ای برای آموزش تان باشد . انواع رنگ و مش و به طور کلی مش را عمل روشن نمودن لایه هائی از موی سر می گویند که می تواند برای یک قسمت و یا تمام قسمت های سر انجام شود و کاری است بسیار ظریف که زیبائی آن بستگی به ذوق و سلیقه و مهارت آرایشگر و مش کار مو دارد. در صورتی که می خواهید در دوره آموزش رنگ کردن مو در کرج شرکت کنید مطالعه این مقاله به عنوان پیش زمینه به شما پیشنهاد می شود.

آموزشگاه آرایشگری زنانه در کرج

مباحثي كه در كلاس رنگ و مش در آموزشگاه آرایشگری زنانه رنگ مو در کرج آموزش داده ميشود

شناخت انواع رنگ ها وکاربرد هرکدام در جایگاه خود
شناخت و کاربرد انواع اکسیدانها
آموزش مش فویل و مش کلاهی بدون نشتی
آموزش پوشش موهای سفید با رنگهای نسبتا روشن
کاتالوگ شناسی
اموزش انواع رنگساژها
انجام دکلره صحیح بدون سوزش کف سر
ترمیم دکلره بدون آسیب دیدگی و قطع شدن
اموزش کامل ریمور برای پاک کردن رنگهای سخت (شرابی و مشکی و گیاهی)
یکدست کردن موهای چند رنگ یکدست کردن موهای دکلره دار که دیگر نمیخواهند دکلره کنند ومیخواهند با رنگ یکدست شود
ترمیم صحیح مش بدون آسیب
آموزش انواع لایت فانتزی
اموزش صحيح و کامل کراتین بوتاکس مو
فر و صافي
و پاسخ به سوالات شما

هنر رنگ و مش را برای همیشه یاد بگیرید و برای خود یک منبع کسب درآمد همیشگی داشته باشید

نکته رنگ و مش : اختلاف رنگ و مش مو با رنگ و زمینه مو نباید از ۳ الی ۴ درجه تجاوز کند زیرا زیاد بودن این اختلاف شخص را مسن  نشان خواهد داد.

پایه رنگ مو برای مش کردن باید بین شماره های ۵ الی ۷ باشد (یعنی رنگ متوسط) موهای روشن تر برای مش مناسب نبوده زیرا کمی این اختلاف باعث می شود که مش به صورت یک رنگ ناقص به نظر آید.

رنگ و مش هایلایت چیست؟

در این روش تکه های مو را با کلاه مش یا فویل با رنگ تا ۳درجه و یا با دکلره برای داشتن رنگ های خاص (قرمز ، مسی ، دودی،…) روشن می کنند آنرا مش های لایت (هایلایت) می گویند.

رنگ و مش و هایلایت
آموزشگاه رنگ و مش کرج : رنگ و مش و هایلایت

رنگ و مش لولایت چیست؟

مش (لولایت) اگر لایه هایی از موی روشن را حدود ۳ درجه به رنگ تیره درآورند آنرا مش لولایت می نامند.

عکس لولایت

رنگ و مش لولایت ، عکس لولایت
آموزشگاه رنگ و مش کرج : رنگ و مش لولایت

مش فریزینگ چه نوع رنگ و مشی میباشد؟

مش (فریزینگ) : اگر لایه هایی از موی مشکی پر کلاغی را حدود ۹ درجه به رنگ روشن (بلوند کاملاً روشن) در آورند و یا برعکس لایه هائی از موی بلوند کاملاً روشن را به رنگ مشکی در آورند آنرا اصطلاحاً مش فریزینگ می گویند.

رنگ و مش فریزینگ
آموزشگاه رنگ و مش کرج : رنگ و مش فریزینگ

رایج ترین روش های رنگ و مش

رنگ و مش حرفه ای است هنری که علاقمندانم و آرایشگر خوش ذوق و با سلیقه به شغل و حرفه رنگ و مش میتواند زیبایی های خاصی از رنگ مو را بر روی موهای مشتری بیافریند .

مش کردن مو روش های مختلفی داردکه رایج ترین آنها عبارتند از :

رنگ و مش کلاهی

رنگ و مش کلاهی یا رنگ و مش با کلاه برای موهای کوتاه و متوسط مناسب است در روش رنگ مو با کلاه از کلاه سوراخدار  پلاستیکی مخصوص رنگ و مش استفاده میکنند و موها را در فاصله های معین از کلاه بیرون میاورند رنگ میکنند . این نوع مش یکی از روش ها متداول در رنگ کردن مو به شمار میاید

رنگ و مش کلاهی ، عکس رنگ و مش با کلاه
آموزشگاه رنگ و مش در کرج : رنگ و مش کلاهی

مش کردن مو با شانه یا برس

رنگ مو برای این نوع مش چنان چه بلوند تیره (پایه ۶) باشد مناسب ترین است؛ این نوع مش برای موهای مجعد و یا موهای نرم و نازک مناسب نیست.

 

آموزشگاه تخصصی رنگ و مش کرج : مش کردن مو با شانه
آموزشگاه تخصصی رنگ و مش کرج : مش کردن مو با شانه

مش کردن مو با فویل

مش فویل هم که از زمان قدیم مرسوم بود و هم اکنون هم یکی از ابزار های رنگ مو  استفاده میشود . و الان هم توسط رنگ و مش کار های حرفه ای دنیا قابل اجرا میباشد. با فویل های الومینیومی  می توان تکه های مو را به میزان دلخواه جدا کرد و با تکنیک هایلایت یا لولایت به رنگ مو دلخواه رسید.در مش فویل دست ما برای ایجاد خلاقیت بسایر باز است ما می توانیم با ایجاد تغییر در محل های گذاشتن فویل ها مثلا مش پلکانی یا شطرنجی ایجاد کنیم این طریق مش برای موهای کوتاه یا متوسط در زمینه رنگ بلوند تیره  مناسب است. در مدارس تخصصی مراقبت مو دنیا آموزش روش فویلی به هنر جویان یکی از ضروریات اموزش به حساب میاید و باید آموزش د اده شود . در این روش چگونگی تقسیم بندی موها جلو و پشت سر و انتخاب رنگ ها و طریقه جدا کردن و تقسیم بندی موها و دیگر نکات تخصصی اموزش داده میشود

رنگ و مش فویلی
بهترین آموزشگاه رنگ و مش کرج : رنگ و مش فویلی

متد های جدید رنگ و مش دنیا

روش رنگ کردن مو با متد بلیاژ

بالیاژ یک نوع رنگ کردن مو است که اولین بار در سال ۱۹۷۰ در فرانسه انجام شد. این نوع رنگ کردن مو برخلاف روش های دیگر بیشتر با استفاده از دست انجام می پذیرد و برای همه موها، چه کوتاه و چه بلند قابل اجراست. البته بهترین حالت آن روی موهایی است که بلندی آن ها حداقل تا زیر شانه است. به گفته کارشناسان رنگ و مش : بالیاژ به تکنیکی گفته می شود که در آن آرایشگر آزادانه رنگ را به موهای شما می گذارد در واقع بلیاژ مو یعنی مش در هوای آزاد میباشد . در این روش نسبت به روش سنتی فویل نتیجه ملایم تر و طبیعی تری خواهیم داشت .این تکنیک بسیار پیشرفته است و رشد ریشه باعث تغییر شدید در ظاهر این مدل رنگ مو نمی شود و نیاز به روتوش ریشه ندارد. رنگ کردن مو به روش بالیاز هر گز از مد نخواهد افتاد .

روش رنگ مو سامبره چگونه است

سامبره روش جدیدتری نسبت به آمبره است. سامبره ترکیبی از آمبره و بالیاژ است. تغییر رنگ از تیره به روشن ملایم تر از روش آمبره است یعنی ریشه ها روشن و به سمت ساقه که میریم تیره تر میشود . این روش رنگ مو بر عکس بالیاژ مو میباشد

رنگ و مش سامبره طلایی
بهترین آموزشگاه رنگ و مش کرج : رنگ و مش سامبره طلایی

عکس رنگ و مش آمبره

رنگ و مش آمبره بلوند شامپاینی
آموزشگاه رنگ و مش کرج : رنگ و مش آمبره بلوند شامپاینی

 

رنگ کردن مو به روش کالر ملتینگ

کالرملتینگ این روش مشابه آمبره و سامبره است با این تفاوت که از سه رنگ یا بیشتر استفاده می شود. لزوماٌ از رنگ تیره به روشن نمی ریم. می توان از هر رنگی در ریشه شروع کرد و به هر رنگی در ساقه رسید. یک نمونه از رنگ موی کالرملتیگ را در زیر میبینید .

رنگ کالر ملتینگ
آموزش رنگ و مش کرج : رنگ کالر ملتینگ

لایت پیکسلیشن در رنگ و مش چیست؟

و اما روش رنگ مو جدیدی که در امسال می تواند تنوع خاصی را در آلبوم های رنگ مو برای ما به ارمغان بیاورد یک روش جدید هایلایت مو به نام پیکسلیشن است .که از دسته تکنیک های رنگ مو فانتزی است که با این تکنیک رنگ مو شما می توانید لایت های رنگی داشته باشید و طرخ های متفاوتی را روی سر اجرا کنید.در واقع با لایت پیکسلیشن می توان روی سر یا چتری مشتری را بدون استفاده از ابزار خاصی لایت فانتزی انجام داد. عکس لایت پیکلیشن را در زیر مشاده میکنید . البته این رنگ ها جز رنگ های فوق تخصصی میباشد و احتمالا آموزشگاه های آرایشگری برای مبتدی ها این نوع رنگ کردن مو را آموزش ندهند . باید از آموزشگاه پرسیده شود .

بهترین آموزشگاه رنگ و مش کرج ، رنگ موی پیکسلیشن . اموزشگاه تخصصی رنگ و مش کرج ، مرکز اموزش رنگ مو در کرج
بهترین آموزشگاه رنگ و مش کرج ، رنگ موی پیکسلیشن

هافلایت و لایت های مخفی با دکلره مخفی و ….

آموزشگاه آرایشگری و رنگ و مش در جهانشهر کرج گوهردشت فردیس سه راه گوهردشت خیابان گلشهر ۴۵متری گلشهر مهرویلا کرج نو ستایش میدان شهدا کرج میدان آزادگان عظیمیه کرج خیابان مطهری  اسعدی ضمیری مهرشهر حدادی خیابان بهشتی دهقان ویلا کرج بلوار باغستان خیابان آزادی جنوبی بلوار جمهوری شهدای روحانی بلوار طالقانی شمالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.